Yanlışlık Olması...


Şimdi bu kadar yazıyorum. İyi kötü kendi kendime idare ediyorum. Peki niye sporla ilgili bir şeyler yazmıyorum ? Yazamam mı elbet yazarım. Yazarım ama durup dururken rezil olmaktan korkuyorum.

Mesela futbol. Gerçekten hastalık gibi. Nice arkadaşamızı bu uğurda kaybettik. Giden gelmedi, gelmediği gibi adamlar iddaaa bağımlısı da oldu aynı zamanda. Yani bu meraklarını hem spor camiası hem kendileri, sıcak paraya dönüştürdüler.

Göbeğini kaşıyarak, gazetesini okuyarak, televizyonunu izleyerek herkes para kazanmak ister. Bende isterim ama rezil olmaktan korkuyorum. Arada bir bu konuda ahkam kestiğim olmuyor mu? oluyor ama o ahkamlar havada kalıyor kalıyor sonra serbest düşüş şeklinde bana geri dönüyor.

Şaka bir yana sporla ilgilenmeyeli nerden baksan 10 sene olmuş. Basketbolu takip ettiğim sırada, Efeste Pilsen'de Naumoski oynuyordu. Artık gerisini sen hesap et.

Yazamam mı? elbet yazarım.

Rezil olmaktan korkuyorum...

0 kere laf edildi:

 
Related Posts with Thumbnails
© 2009 - Bir İnsanı Sevmekle Başlar Herşey.. | Free Blogger Template designed by Choen

Home | Top