Okuma, Okutma...

"Üniversite okuyan herkes iş bulacak diye bir şey yok." Başbakanın kendi sözleri bunlar. Bu bir gaf mıdır yoksa bilinçli olarak söylenmiş sözler midir anlamak zor. Sanki birşeylere alıştırılmak isteniyormuşum gibi geliyor. Sanki kabahatin arkasından çekilmek, sorumluluğu başkasına atmak gibi geliyor bu bana.

7 sene okudum üniversitede. Lisans ve lisansüstü eğitim aldım. Şimdi geleceğimin teminatı olarak bu sözleri duyuyorum. Ne düşünmem, nasıl hissetmem gerekiyor şimdi. Hani eğitim önemliydi, hani okur yazar oranı artıyordu?


Hadi onuda geçtim bir ton kadrosu bile hazır olmayan, maddi olarak yetersiz üniversite açtınız, bu yaptığınız eylemleri bu sözlerle bağdaştırmak çok zor.

Ben neden okudum eğer çalışamayacaksam, bilgimi değerlendiremeyeceksem, öğrendiklerimi hayatımı idame ettirebilmek için kullanamayacaksam.

Hani işsizlik azalmıştı, kar ediyorduk ülke olarak, gelirimiz yükseliyordu, acayip bir refaha erişecektik önümüzdeki yıllarda.

Sonra bu ülkeden ayrılan, ayrılmak zorunda kalanları vatan hainliğiyle suçluyorsunuz. Destek istendiği zaman çekilip, başarı elde edildiği zaman milletce ortak olmaya çalışıyorsunuz utanmadan.

Dalga mı geçiyorsunuz?

0 kere laf edildi:

 
Related Posts with Thumbnails
© 2009 - Bir İnsanı Sevmekle Başlar Herşey.. | Free Blogger Template designed by Choen

Home | Top