Mehtaba Karşı...


Ayın kaynakları kimin olacak başlıklı habere ithafen.

Ne demek kimin olacak. Ayak bastınız yetmedi, bombaladınız kesmedi, nükleer reaktör kurmaya çalışıyorsunuz doymadınız, bir de kimin olacak diye soruyorsunuz.

Kimin olacak senin, benim, yeşil küçük adamların, kuyruklu yıldızda yaşayan kırmızı cücelerin.

Geçen sefer ne dedim ben. Ellemeyin dedim. Şimdi de arazi paylaşımına girmişler.

Vakti zamanında cennetten yer satıyorlardı. Yakın zamana kadar memleketimizde de cennetten yer satma olayları görülmüştü. Garipler paralarını vermişler, sonra dolandırıldıklarını anlayıp emniyet mensuplarına yakınıyorlar. Ne yapsın size türk polisi.

Şimdi de Ay'dan mı yer alıcaz.

Buradan yetkililere tekrar sesleniyorum. Rakımı hazırlamışım, balığımı yapmışım, eş dost oturmuşuz balkona, atlet-pijama muhabbet çevirecez. O sırada yukarıya baktığımda görmezsem o Ay'ı, pijamamı atletimi çıkarmaya üşenirim, NASA'ya kadar gelmeye üşenmem.

Bak bir daha uyardım, sonra "abi söyleseydin, bilmiyoduk, duymadık" ayakları yapmayın.

0 kere laf edildi:

 
Related Posts with Thumbnails
© 2009 - Bir İnsanı Sevmekle Başlar Herşey.. | Free Blogger Template designed by Choen

Home | Top