Elinin Hamuruyla...

Son zamanlar da dikkati mi çekti. Geç farketmiş olabilirim bir insan evladı olarak. Eminim bazılarınız benden önce farketmiştir bunu ve umursanır birşey olmaktan çıkmıştır sizin için.

Bundan sonra kararım şudur ki bankalar ve benzer kurumlar da dahil hiç bir yere mail adresimi vermeyeceğim. Alttan alta satılıyor ve binlerce mail adresi etrafta dolaşıyor. Hazır kitle olarak satın alınıyorsunuz yani. Bu spam mail denen gereksiz ileti mekanizması böyle oluşuyor.

Bu zaten sinir bozucuydu, bir de artık, afedersiniz b.k varmış gibi, kız isimleriyle gönderiliyor. Hem ısrarla bir meşgul etme çabası, hem ergen bünyelerde "kız emeseni" tribi yaşatılıyor.

Bu kadar da aptal yerine koyulmaz ki insan (ya da aptal) olmaz ki.

Siz siz olun benim vakti zamanında kıytırık bir link elde etmeye çalıştığım gibi sağa sola mail adresinizi verip üye olmaya çalışmayın.

Buradan bunları gönderen arkadaşlara seslenmek istiyorum:
"Yeter Laaaaaaaan! Ne sizden haberdar olmak istiyorum ne de saçma sapan ürünlerinizden bir tane edinmek istiyorum. Haber vermeyen olm bana. Bana ne Lan!"

0 kere laf edildi:

 
Related Posts with Thumbnails
© 2009 - Bir İnsanı Sevmekle Başlar Herşey.. | Free Blogger Template designed by Choen

Home | Top