Pırassaaaaa...

Dün ve bu gün ne yaptım? Tabii ki yatmadım. Allah için değil ama kendim için birşeyler yaptım. Bu iki günüm denk geldi, sanata ve snatçıya ayırdım. Dün Babazula konseri vardı.

Açık havada, her ne ise ismi bir sponsorluk aracılığıyla gelmiş sağ olsun. Daha önce canlı izleme şansım olmamıştı. Oldu, olur olmaz da anladım ki canlı izlemek gerekiyormuş. Böyle bir hengame, böyle bir nümayiş ve böyle bir büyü görmedim, duymadım.
Bir cd alarak da, dinleyerek de söyleceklerimini anlayabilirsinz (kısmen). Ama Babazula gözümde bir kat daha değerlendi. Bu topraktan beslendiğini, bu sokaklardan çıktığını gösterdi. Daha klasik bir ifadeyle bizden birisi olduğunu gösterdi.(Nasıl beğendiysem artık, benden duyulacak laflar değil bunlar. Muhtemelen ileride de buna benzer iltifatları zor görürsün, tadını çıkar) Tek farkla; aynı sesleri farklı bir şekilde duyuyorlar ben bunu anladım. Eğer elektrikleri aynı paralel de tutturabilirseniz duyup, görebileceğiniz çok fazla şey var.

Reçete olarak şunu önerebilirim: ilk olarak bir çift kulak, ardından açık bir zihin, ön yargısız bir bakış açısı ve nefesi nasıl alman gerektiğini biliyor olman.

Şüphesiz ki, bu coğrafyada sahne performansı en yüce gruptur Babazula.

Tek kelimeyle ifade etmek gerekirse...


Pırassaaaaaa...

0 kere laf edildi:

 
Related Posts with Thumbnails
© 2009 - Bir İnsanı Sevmekle Başlar Herşey.. | Free Blogger Template designed by Choen

Home | Top