Domuzluk...

Vazgeçemiyorum bu domuz gribinden, kendi klişemi yaratıyorum kaç gündür. Bu konu hakkında bir şeyler yazmaya çalışarak. Muhtemelen bir daha yazmayacağım bu konuyla ilgili, ta ki hasta olana kadar...

Geçen gün duyduğum bir şey yine rahatsız etti. Bu sebepden dolayı ufak bir şey belirtmek istedim. Gribin normal olduğu, ölüm oranının düşük olduğu söylendi. Asıl tehlikenin bu domuz gribinin, kuş gribi ile birleşmesi durumunda ortaya çıkacağını söylediler. Bu nasıl bir aymazlıktır bilemiyorum. Acaba bunun içinde bir aşı üretiliyormu merak ediyorum. Bu çok akıllı ülkeler böyle bir tehlikenin ortaya çıkabileceğini öngörüyolar da bunun için neden bir çalışma yapılmıyor. Acaba o zaman da milyon dolarlık yeni bir aşı ihalesine mi gireceğiz. Sonra o gelen aşılar, büyük bir panik havasında, insanların ölümleri örnek gösterile gösterile bize mi kaktırılacak. İster istemez kendimi kobay gibi hissediyorum.

Sinirim bozan ikinci bir konuda şu ki, girpten soğuk algınlığından korunmak için bol vitamin öneriliyor. Badem yiyin, ceviz yiyin, kivi de çok C vitamini var ondan tüketin. Yahu aklınızı başınıza alın bunlar insanların öyle alıp avuç avuç yiyebileceği şeyler mi. Madem ki sağlıklı olmanın korunmanın çaresi bu, o zaman canım devletim bunlardan dağıtsa olmazmı. Öyle onu yiyin bunu yiyin demek kolay. Verdiğiniz zamlar, ücretler ortada. Nasıl yiyecek bunları bu vatandaş da korunacak.

Dağıtın o zaman bu ürünleri de bağışıklık sistemimiz güçlensin hasta olmayalım. Zor birşey olduğunu sanmıyorum. Çernobilden sonra, Karadeniz'de üretilen ve muhtemelen kanserojen olan, satılamayan fındıkları, süslü reklamlar eşliğinde millete kaktırmıştınız. Bunu da sevaptan saymıştınız...


Sevaba devam edin iyi gün dostları...

0 kere laf edildi:

 
Related Posts with Thumbnails
© 2009 - Bir İnsanı Sevmekle Başlar Herşey.. | Free Blogger Template designed by Choen

Home | Top