Resepsiyon Mağduru...

''Daha sonra malum yine eşli olarak devam edildi. Ancak kişiler ayırt edilmeye başlandı. Yani ciddi manada bir ayrımcılık başladı. Şimdi ise eşli olarak, hiç kimseyi ayrıma tabi tutmadan, herkesi eşli olarak davet ediyor Sayın Cumhurbaşkanımız. Bundan niye rahatsız oldunuz? Bu alanlar bizim alanımızdır, halkın alanıdır, cumhurun alanıdır. Cumhurun giremediği bir yer olamaz, vatandaşın giremediği bir yer olmaz. Vatandaşa hiçbir yeri yasaklı hale getiremezsiniz ve bu ülke şu anda bunu çözüyor. Bunu bir defa böyle göreceksiniz ve böyle anlayacaksınız.''

Başbakanın bir konuşmasından, verilen Cumhurbaşkanlığı resepsiyonu ile ilgi, bir demeçten yada sorulan bir soruya cevabından doğrudan alıntıdır...


Bir cumhur üyesi olarak nerelere girip nerelere giremeyeceğimi anlayamadım. Yasaklardan gına geldi artık. Oturup nelerin yasak olduğundan bahsetsek, bir kenara yazsak buradan köye yol olur. (Gerçek anlamda olur, bu bir benzetme değildir!...)


Cumhurun alanı diyor. En basitinden internet yasak, eleştiriler yasak, düşünmek konuşmak ve en garibi parkta elele gezinmek bile yasak ama Cumhurbaşkanlığı resepsiyonuna halk olduğumuz için istediğimiz şekilde girebileceğimizi yazıyor.


Tekrar, ben cumhurun bir üyesi olarak internete veya bir mekana bile doğru dürüst giremiyorum. Girdiğimde yan gözle bakılıyorum belki dövülüyorum yada polis tarafından sorgulanıyorum. İşin garibi benim aynı cumhurun üyesi olarak o resepsiyona da girmem hadi onu bırak resepsiyonun verildiği yerin kenarında köşesinde dolaşmam bile yasak.
İstermisiniz bu demeç üzerine toplanıp 1 milyon adam resepsiyona gidelim. Cumhuruz biz diyerekten...

Özgürlük kısıtlanınca demokratik olunmuyor ama kısıtlayınca mı olunuyor anlamadım? Yorum sizin...


(Bu arada Başbakanın yasaklıdığı youtubedan demeç vermesi deakıllardan çıkmış değil. Hatta bir konuşmada giren girebiliyor, ıp değiştirerek falan da demişti sanırım.)

1 kere laf edildi:

Sintek Sineklik dedi ki...

Tebrik ediyorum başarılı bir makale olmuş.


 
Related Posts with Thumbnails
© 2009 - Bir İnsanı Sevmekle Başlar Herşey.. | Free Blogger Template designed by Choen

Home | Top