Bilemedim...

Bu arada merak ediyorum, başka bir sebebim yok, HaberTürk okuyanınız var mı yada kaldı mı? Neden birden byle olduklarını açıkcası merak ediyorum. Umarım Fatih Altaylı'nın buna bir savunması, vereceği mantıklı bir açıklaması vardır...

Nasıl oldu da birden böyle bir dönüş oldu? Yoksa Yiğit Bulut, HaberTürk'ün ekseniydi de o tekleyince bütün gazete mi gitti?


Jöle güzel tamam ona bir şey demiyorum ama ilk zamanalar lafını esirgemezdi köşesinde, şimdi konuk olarak çağırdığı başbakana soru bile soramadı sanki ev oturmasına gelmiş aile dostuyla görüşüyor gibiydi.

Birde böyle iktidara yakınlaşan gazetelerin ezberimidir acaba " biz en çok satan gazeteyiz, şöyle süperiz, kağıdımızı bile özenle seçiyoruz, Kübalı kızlar dizlerinde sarıyor" tribi yaratmak. Açıkcası eski tirajının olduğunu sanmıyorum artık. Zaman gazetesinin de tirajı oldukça iyidir ama bir farkla o abonelerine gönderir.Bayiden alınan sayısı ne haldedir bilmiyorum. HaberTürk'de acaba böyle bir bayiilik peşinde mi? Akmasa da damlıyor mu dediler?

Ya kanaldaki programlarda muhalefet üyelerine davranış şekline ne demeli, "evet-hayır" yarışması sırasında muhalefetten adam çağırmaması çağırdığını da doğru dürüst konuşturmaması, konuşanın ağzına lafı tıkaması falan...


Kuruluş olarak bir eksen kayması mı? İnsanlar böyle topluac kayabiliyorlar mı? Birde köpeğin adamı ısırması mı haberdir yoksa adamın köpeği ısırması mı?

Bilemedim...

(Bu arada reklamdan başka birşey yayınlamay gazeteler de var onlarla ilgili de lakırtılarım olacak elbet...)

0 kere laf edildi:

 
Related Posts with Thumbnails
© 2009 - Bir İnsanı Sevmekle Başlar Herşey.. | Free Blogger Template designed by Choen

Home | Top