Cüppeli Müppeli Ahmet Hoca....


"Öyle bebekler yapıyorlar ki, saçlarını tarıyorlar, uzun bacaklı falan, bunlara izin verilmiyor. Çünkü normal insanı tahrik edecek gibi. Tıpatıp bebekler, tıpa tıp benzetim var, sanki resim gibi, üstelik çıplak gibi."

Tıpatıp olacağıdı ya ne olacağıdı "hoca". Bir kere bebekler çocukların oynaması için. 25-30 yaşını aşmış yetişkinlerin bebekle oyna(ş)dığını hiç sanmıyorum. Oynamaz değil mi ? Oynamaz tabii.

Tabii ki benzer olacak, çocuğun gelişimi için önemli diyoruz, daha ne diyelim yahu!

Bu arada ben hiç bir "müslüman" ülkenin de çocukların gelişimi için eğitici, öğretici materyaller yaptığını görmedim de duymadım da. En azından doğru dürüst bir bebek görseydik adamlardan. Eğer varda ben bilmiyorsam söyleyin lütfen. Şöyle üzerinde, artık hangi ülkeyse, onun bandrolünü taşıyan falan.

Çocuk gelişimine "müslüman" ülkelerin ne kadar değer verdiğini görüyoruz. Çocuklar daha konuştukları dilde okuma-yazmayı öğrenemeden cami yolu aşındırıyolar. 10 yaşında çok "ciddi" çocuklar yetiştiriyoruz ne güzel.


0 kere laf edildi:

 
Related Posts with Thumbnails
© 2009 - Bir İnsanı Sevmekle Başlar Herşey.. | Free Blogger Template designed by Choen

Home | Top