Çeşmenin Başına Bir Güzel İnmiş... Muhtar vs. Köyün Geri Kalanı



Bu aralar baya bir olay olmuş sayın okuyucu. Gün geçmiyorki, hatta saat geçmiyorki "garip" birşeyle karşılaşmayalım.

Gördüğüm en garip ve en güzel protestolardan birisine şahit oldum az önce, inanmazsın. İzlediğin zaman sende ha vericeksin hem bana, hem kahraman muhtarımıza. Kulağını ver de dinle.

Tamam şivesinde, anlatımında bozukluk olabilir ama sence de çok sıradışı bir protesto değil mi? İşte duyarlılık budur, işte kadir kıymet, işte çevrecilik, işte demokrasi, işte insan hakları...ta Anadolu'nun bağrından çığlık şeklinde yükseliyor. Kendi dilinde yükseliyor. (Tabi bunun gerçekleşmesinde, canına tak etmenin ve aşırı sıcaklarında birazcık payı olabilir, kabul ediyorum)

Evet komik olduğunu bende biliyorum. Bu tür durumlarda insanların 2 farklı görüşe bölünmesi normaldir. Bir taraf " çoh gomik la " derken, diğer taraftan küçük ve kibar harflerle "helal ossun adama hee, napsın daa adam hee" diyebilir. Ben bu iki hazzıda aynı anda, aynı yerde yaşıyorum sevgili okuyucu.

Eğer bir çevre bilinci gelişecekse,bu şehirlerde evlerinde oturup anca kalabalığı gördüğünde dışarı çıkıp havaya hönkürenler yerine, bunun reklamını yapıp birden duyarlılık şahı kesilen son dönem "çevreciler" yerine, tam buradan gelişmesi daha da hoş değil mi?

0 kere laf edildi:

 
Related Posts with Thumbnails
© 2009 - Bir İnsanı Sevmekle Başlar Herşey.. | Free Blogger Template designed by Choen

Home | Top