Reklamın iyisi, kötüsü olmaz...

Şu reklamlara iyice sinir olmaya başladım. Tamam sinir olmaya baya bi önce başlamıştım ama şimdi giderek artıyor bu sinir. Artık alınan kararlar yüzünden mi yoksa tv kanallarının kendi inisiyatifleri mi bilmiyorum ama 20 dakika reklam izliyoruz tek seferde. Resmen "overdose" yaşıyoruz. Bir gün tv karşısında bayılıp kalacağım, kim vurduya gideceğim.

Tamam bu artık önüne geçilmez bir sektör oldu illaki bu reklamlar oynayacak, insanlar da bunlardan para kazanacak. Bizde kuzu kuzu izleyeceğiz. Tamam kabul izleyelim. Tv izliyorsak kaçış yok.

Ya kardeşim hadi bize saygınız yok kendinize de mi yok. Reklamcı arkadaşlara sesleniyorum. Bu kadar kötü reklamlar yapmayın. İşin iç yüzünü bilmiyorum belki sansürler yüzünden belki de reklam veren firma temsilcilerinin bu işi bakkal mantığıyla ele almasından. Ama eğer değilse gerçekten kendinizi toplayın biraz. Her saat 20 dakikamızı bunlara ayırıyoruz bari biraz akıllıca, eğlenceli birşeyler ortaya çıkarında izleyelim yahu.

Bak and verdim bir daha ne kola ne de benzer bir içecek alacağım. Hatta reklamlarda gördüğüm herhangi bir şeye rağbet etmeyeceğim. Yeter be, tüketim mallarından tiksindim sizin yüzünüzden. Ne onlar öyle allah aşkına. Eğri oturup, doğru konuşalım, ya siz gerçekten beğeniyor musunuz yaptığınız işi ? Ha ?

0 kere laf edildi:

 
Related Posts with Thumbnails
© 2009 - Bir İnsanı Sevmekle Başlar Herşey.. | Free Blogger Template designed by Choen

Home | Top